Balimm ya ben doğumu hiç düşünmemiştim ama ağırlaşmaya başladıkça sezeryanla kurtulayım diyorum. Ben de şey sorcam ya belde kasıkta ara ara ağrılarınız oluyor mu? Yarın kontrolüm var korkudan ölcem artık ha doğurdum ha doğurcam diye her hafta acile gidiyorum sancı kasılma birley de çıkmıyor.