S-H-N Cerencskn Benimde Şafak 4 ama hiç bir belirti Yok sizde belirti var mı acaba? Bende sadece altımda baskı hissediyorum onun haricinde tık Yok 😳
Pispispis_06 Baloglum93 benim de 75 de hayırlısı bakalım bana erken olacak gibi geliyor sadece his ama başka bir sebep yok 😊