28Nisan19 Balimm doktorum daha bisey demedi canim ilk dogumum olacak insallah. Tabiki normal istiyorum. Hayirlisiyla gelsinde insallah. Bilmiyoruz yani daha normal mi sezeryan mi ?
Pispispis_06 Baloglum93 benim de 75 de hayırlısı bakalım bana erken olacak gibi geliyor sadece his ama başka bir sebep yok 😊