GMZDGS Skn23 kan muayeneden ama sonrasında kahverengi lekede geldi cnm kan gbi degil sümüksüydü parça parça geldi
Skn23 61hok en zoru yatmak bence sağa sola dönmek cidden hareketi kısıtlanıyor insanın benimki çok kilolu değil heralde kilodan yana sorun olmaz beklersek
61hok Skn23 inşallah olmaz ama yatmak ve sürekli lavaboya kalkmak uyku düzensizliği heralde doğumdan sonrasına hazırlık oluyor ☺️
Skn23 Simsim6 sen bence bi dışarı çık bolcaaaa bi yürü iyice yorul eve gel sıcak bi duş al . Gece sancıların başlar bak beni dinle 😁 her belirtin var senin işin ona kalmış 😁
GMZDGS Skn23 amin cnm ama nişan gelsende belli olmuyoki hemen gelmeyebiliyo cok heveslenmıyorum o yuzden 😃😃
55ayse Bizde 39+2 nişanım geldi 3 santimde açılmam var ama hala sancım yok doğmak istemiyor galiba benim kız 😊
GMZDGS Skn23 😂😂 aynen çok bekledim geldi gelcek bişeyler olcak dye her sabah bu gecede sancım olmadı dıye uyanıyorum çok şükür bişeyler olmaya basladı 😂😂
tugceavkrn Skn23 bende 38+2 oldum canım ayni senin gibi ne açılma var ne kanala girmiş bebek hiç doğası yok gibi valla rahat geldi içerisi herhalde bu kızlara 😂