61hok Skn23 inşallah olmaz ama yatmak ve sürekli lavaboya kalkmak uyku düzensizliği heralde doğumdan sonrasına hazırlık oluyor ☺️
Snavra Skn23 al benden de o kadar 🤷🏻♀️ Forumda doğum belirtileri, doğum hikayeleri okumaktan helak oldum. 40+0 dayım nişan, su, sancı hiçbir şey yok 🙇🏻♀️ Yarın kontrole gideceğim bakalım inşallah yine eli boş dönmem en azından açılmam olsun lütfen 🤲🏻
alyavetuna Skn23 39+5 olduk hala.bir kıpırtı yok sinirlerim bozulmaya başladı 36.haftaya kadar yollaya zıplaya gezen ben 38 den beri şeyimin ordaki kemik ağrısından penguen gibi yürüyorum gece dönemiyorum ayağımı hafif kaldıramıyorum. Dr bu hafta gelir diye diye 39 hafta da bitti yarın ne diyecek bakalım. Plasenta çok genç değil kireçlenme var ama.cocugumun gelmeye niyeti yok😣