Gunayaa Skn23 sen yine iyisin😄😄ben 41 oldum hala bisey yok.kontrole gittim herwey cok iyimis.bi santim acilma varmis.
Feyza06 KubraF şuan sizinle aynı durumdayız ne sancı ne leke ne nişan kanalda da degıl ve 4 kılo acılmamda sıfır doktor ne tavsye ettı sıze
2705merve 37aysgl bebeğin kanalda olduğunu doktorunuz mu söyledi acaba siz fark ettiniz mi aşağı doğru inmiş miydi bende 36 haftadayım çok yukarda karnım
Feyza06 2705merve doktor ultrasonda goruyo durusu pozısyonu ıncelıyo ben anlamadım farketmeım oyle bısı doktor da kanalda degıl dedı zaten
Edanur34 Skn23 38 haftalık oldum doktor çatı muaynesi yaptı nstde sancılarım çıktığı için 2,3cm de açılma var dedi bide çatın dar ama arkası geniş doğurursun dedi bi an önce doğsun istiyorum sağlıkla inşallah😊
Mevicka Nur_Nur geçen hafta bebeğim kanalda değildi ve bendede bulantı oldu 4-5 kez kimi uzun süreli kimi kısa süreli.
61hok Skn23 38+5 olduk maşallah ne yaptıysam yok çokta beklemek istemiyorum kilosu maşallah iyi ama attık hareket etmek zor inşallah hepimiz sağ sağlim doğurur kucağmza alrz 🤲🏻💙
Skn23 61hok en zoru yatmak bence sağa sola dönmek cidden hareketi kısıtlanıyor insanın benimki çok kilolu değil heralde kilodan yana sorun olmaz beklersek
Simsim6 39 olduk bugun, nst de yuksek sancilarim var gecen hafta muayenede 1 cm acikligim vardi yumusama basladi demisti, nisanim da geldi ama oglum hala gelmiyor gelsin artik😁
Skn23 Simsim6 sen bence bi dışarı çık bolcaaaa bi yürü iyice yorul eve gel sıcak bi duş al . Gece sancıların başlar bak beni dinle 😁 her belirtin var senin işin ona kalmış 😁