Ayparee Ecemre benim de 13+0 🌸 bazıları sıkıntı olur diyor bazıları olmaz diyor bilmiyorum artık 🤷🏻♀️
Hersaniyem Bizde 16 haftalık olduk çok şükür hamileliğimin başından beri hiç kusma bulantı yaşamadım daha cinsiyetini ögrenmedim detaylı ultrasonu bekliyoruz öğrenmek için sizce geç mi cinsiyeti öğrenmek için
ESMOM Ayparee 13+1 olduk ;))) hayırlısı ile kulaklarımıza aldığımız günleri de görürüz inşaallah hayırlı imanli huzurlu mutlu saglikli evlatlarimiz olur inşaallah ❤
Hersaniyem Ayparee devlet has. Gidiyorum eşimi almıyorlar içeri daha hiç kalp atışını duymadı hastaneleri hiç sevmiyorum o yüzden biraz bekleyip detaylı ultrasonu özelde yaptırcaz eşimle birlikte
Bahar1 Hersaniyem aynı sorun bende de var eşim de üzülüyor bu hafta cumartesi özele gidicem en azından hareketli halini görsün istiyorum 12+5 erkeğe benzetti inşallah Haftaya cumartesi net söyler cinsiyetini