Ayparee Mcvhr_dgn kendini göstermedi mi acaba yoksa belli mi olmuyor? Bazıları cihazdan kaynaklı erken belli etmiyor.
Ayparee Busr_Akbay benim çok şükür azaldı. Eskiden kalktığım gibi kusuyodum. Çok şükür artık öyle değil.
Sukufe Bende 12+2 cinsiyet için beklemek istiyorum 14 . Haftada falan ama grip oldum cookkkk hastayım minik seftalime bisey olmasin da ayrıca kusma hiç olmadı bende ve kız hissediyorum bakalım daha ne olacak
Janjan17 Sukufe canım gecmis olsun bende griptim gecen haftalarda cok zor bol bol meyve yiyip dinlen biseyin kalmaz🥰
Ayparee Sukufe ben de soğuk aldım birkaç gün beklemeyi düşünüyordum ama sanırım yarın gidicem. Umarım cinsiyeti öğrenirim🌸 Bu Arada kusma filan oluyordu bende ama kız istiyorum😅😍
Merwish_ 12+6 haftalık olduk cinsiyetimiz erkek 🤰 genetik test sonucumuzda şükür temiz çıktı . Arkadaşlar sizde Miğde bunaltısı azaldıkı 12. Haftaya girdim azalmaya başladı .
Ecrinbzkrt Bizde 11haftalık olduk sanırım hazıran annelerinin cogu erkek cocuk beklıyor☺️ Bende öle hissedıyorum rabbım hepımıze hayırlı dogumlar nasıp etsın saglıklı bır sekılde kucagımıza alalım evlatlarımızı kızlar❣️🤲🏻
anneliktadi 11+1 deyim şu an, sabah bulantılarım başlara göre arttı nedense.. 12+3 te randevum var bakalım doktor cinsiyet tahmininde bulunacak mı merak ediyorum ben de😊
Merwish_ Elifeminask genetik test 2’ Li 3 lü testten daha kesin sonuçlar veren bebeğin cinsiyetini net olarak belli eden test . Yurd dışına gidiyor 10 iş gün içinde geliyor canım z
Ecemre 13+0 çok heyecanlıyımmm cinsiyeti öğrenmek için sabırsızlanıyorum...bu aralar haftada bir girdim ultrasona sıkıntı olur mu sizce? Cuma gideceğiz birde cinsiyeti öğrenmek için ama sonrasında 1 ay girmem ultrasona inşallah..
Ayparee Ecemre benim de 13+0 🌸 bazıları sıkıntı olur diyor bazıları olmaz diyor bilmiyorum artık 🤷🏻♀️