Bizde 11+4 olduk bugun cok şükür 😊bende sali gunu gidicem inslh cinsiyetle ilgili tahminde bulunur bisi der cok heycanliyim hemen ogrenmek istyorum ☺️Birde bende kusma yok ana bulanti aksamlari asiri oluyor sanki hic duzelmicekmis gibi baya kotu oluyorum😕