Mcvhr_dgn Ayparee 12 haftalık olduk bugün çok şükür geçen hafta kontrolüm vardı doktorum cinsiyet hakkında tahmin bile yapmadı çok küçük diye
Berfff2 Betul_53 11+5 günlükken doktor erkeğe benzetti hatta cok erken diye düşünmüştüm 13. Haftada kesinleşti 🥰
EvrimHayal Bizde 13. Haftanın sonundayız. Geçen hafta %75 kız dedi ama net olarak önümüzdeki ay söyleyecekmiş. Sağlıklı kusursuz doğsunlarda ilk çocuk için cinsiyet önemli değil bence🤗
Mcvhr_dgn Ayparee valla canım bi ay so ra gel dedi de ben o kadar sabredemem ya baksana arkadaşlar 11. Hafta da öğrenmiş maşallah
Canacan Cinsiyeti için tahmin yaptı ama diğer kontrolde kesin belli olacak bakalım hayırlısı allahtan 🤲🏻😊
Ayparee Mcvhr_dgn kendini göstermedi mi acaba yoksa belli mi olmuyor? Bazıları cihazdan kaynaklı erken belli etmiyor.
Busr_Akbay 12+5 olduk biz de 🙂 ikili tarama testine gittiğimde kıza benziyor dedi. İki hafta sonra randevum var o zaman daha net söyler heralde 🙂 mide bulantıları azalan var mi ? Benim daha çok artti son haftalarda ☹️
Ayparee Busr_Akbay benim çok şükür azaldı. Eskiden kalktığım gibi kusuyodum. Çok şükür artık öyle değil.