Damla63 Kubraa23 benim de öyle..kafasının çapı da 40 haftayla uyumlu o yüzden doktorum sezaryen olma olasılığı var dedi :(((
Eceveannesi Kubraa23 cnm.bende 26 haftalıkken gittim en son 28 hftaya uyumlu dedi o kötü bişey deil cnm araştırdım internetten kilolu olcak bebisler oyuzden😀 yani erken doğum olmuyormuş sadece kilolu doguyorlarmis
Kubraa23 Eceveannesi yok canım önden gitmesi zaten erken doğacağı anlamına gelmiyor sadece şişko olacaklar 😂
Eceveannesi Aysegnl51 sen ne kadar yemesende bebise giden damarlar sağlıklı olabirmis cnm bizde 2 hfta önde gidioz sezeryan oluruz bizde ne yapalım kilolu doğum zor cnm bebek zorlar baya😀😀
Aysegnl51 Eceveannesi doktor bana suan sezeryan filan demedi ama böyle devam edersw zor olur dedi bakalim hayırlısı 🤔😊💜
gzmkya5805 Hamileyken banada bebeğin çok iri gelişimi önden gidiyor diyorlardı doktorlar en son Doğuma gireceğim an 4kilo 330 gram dediler ve normal Doğum yaptım tarttılarki 3kilo 300 gram 😂😂😂 iyiki bebek iri diye sezryana felan almadılar
Yldzzyldzz Kubraa23 hep 2 hafta önde gidiyodu doktorm hep 4 kg olur diyodu şuan 37 haftalığız ve bugün kontrole gittim. En son 10 gün önce gitmiştim ozamanki kilosundan daha düşük çıktı şaşrdm ama doktor cihazlarda yanılma payı olabiliyor sorun yok dedi 🤷♀️İnşallah sorun yoktur güvendm doktoruma 🤷♀️
Kubraa23 Yldzzyldzz kilo alımı her hafta aynı olmuyormuş zaten azalıp duraklayabiliyormuş hayırlısı olsun canım inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🙏
Dilan3eymenn Kubraa23 mrb canm bende de böyle olmuştu 2 bucuk hafta önde gidiyor du oğlum tan 38+4haftslikken oğlum geldi ve kilosu 3.980 yirmi gram eksikti 4 kilodan 😀Dr.um iri bebek normal yapamazsın kilolu olcak ekmeği kes dedi kestiğim halde su içsem bebeğe yariyodu ve dediği oldu sezeryan oldum mecburi 🙄hiç aclmam sancimm olmadi suyu bitmişti bebeğin
Kubraa23 Dilan3eymenn tosuncuklar sudan bile kilo alıyorlar 🤭 benimkinin suyuda normale göre fazlaymış canım hakkımızda hayırlısı 😂