Kubraa23 ya yok Ya o hurafe. İs doktorda. Arkadasım 4300 normal doğum yaptı. Kayınvalidem eşimi 5200 normal yapmis. Şimdiki bazı doktorlar kolaya kaçıyor. Tamam istisnalar var tabi çatı dardir başka sıkıntı anlarım ama doktorlar acayip sezeryan destekler oldu