Suhedaa genelleme yapmayın bu şekilde bence bebeğin kilosu ve diğer sebeplerle sezaryen oldum asla dikişlerimin sızladığını bilmem 3 gün de acı bile kalmadı doğru dürüst. bir hafta sonra ameliyat olmamıs gibiydim etrafımda yıllar önce ameliyat olan kimseden de dikişlerim sızlıyo diye bir şikayet duymadım. Başına gelebilir bazı insanların ama sezaryen de böyle olur gibi bu tarz genellemeler yapılmamalı.