Bende 7 haftada başladım ilacım bitmiş esim getiricek aksama kahvaltı bile yapamadim bugün ilacımı yerde gökte aradım bana çok iyi geliyor zaten içeriği bitkiselmis o yüzden rahatlıkla kullaniyorum bide yan etkisi uyku onu alinca bide bir güzel uyuyorum ☺