Ben bugün aile dr gittim kontrolüme 1 hafta var diye ona prilam dr yazarmısınız bana iyi geliyormuş bulantım çok dedim beni tersleyerek ben hamilelere bulantı için ilaç yazmaya karşıyım bulanması daha iyi dedi kaldım öyle🤢 bende gittim eczaneden reçetesiz aldım.