Adi üstünde normal doğum. Sezeryan bir dogum şekli degil ameliyat zaten. Allah vücudumuzu buna uygun yaratmış korkacak hic bir sey yok. Bebek doğduktan sonra herşey bitiyor. Normal doğum yapip hastaneden eve gelince karnıma korsemi takınca normal doğumun nasil bir rahatlık olduğunu anlamıştım. Ilk doğumum normaldi umarim buda öyle olur bir aksilik olmaz. Doğal akışa bırakın bedeninizi.