Nurak
Bu '' beni öldüğün, geberiyorum'' durumu cidden insanı dehşete düşürüyor, böyle bir şeyden herkes korkar tabiki bide biz hala gebeyiz yani🙄 ama bu durumlarda annenin kendisini motive etmesi gerekli, o kadın o şekilde acılar çekti diye illa sende mi o şekilde acılarla boğusucaksin yani, illa çok kötü mü gecicek doğumumuz😖 hayır tabiki de öyle birşey yok 😊 doğum kadar mucevi bir olayi herkes ne kadar korkunç birşey gibi anlatıyor ve yaşıyor , bunu güzelleştirmek güzel ve eğlenceli kılmak için kimse birşey yapmıyor 😔 dediğim gibi önemli olan motivasyon ve bebeğine kavuşma düşüncesine sıkı sıkıya bağlanmak, her şeyi kabul etmek , evet belki acı duyabiliriz , belki kesimiz yaramiz olabilir , canımız yanabilir ama herşeyden önemlisi bebeğimiz olucak ve bunları kabul etmek herşeyiyle işin temeli olduğunu düşünüyorum. Gerçekten okuduğum kitabı öneririm eski zamanlarda kadınların nasıl gık demeden kendi kendilerine doğada doğum yaptığını da anlatıyor ve mükemmel anlatmışlar 👍