Ben hiç alttan muayene olmadım gittiğim doktor bana bebegin geleceği kanal çok dar normal doğum sıkıntılı olur birde ilk doğum dedi ve yapmadı ama ben doğumu başka hastanede yaptım kendimi hiç korkutmadım ilk alttan muanede 5 cm açıklık vardı iki saat içinde doğumum oldu iki saat içinde de bir çok kez açıklık için kontrol ettiler hiç sorun yaşamadım bence her doğum kendine has kimseyle kıyaslanmamalı yapacağın en doğru şey kendini hiç korkutma aklına kimseyi getirme rahat ol sen ne kadar rahat olursan herşey o kadar güzel ve hızlı oluyor 😊❣️