Nursahozer ya ilginç aslında aynen,beyaz unlu şeylerde yasak mesela..kepekli ekmek yeme demirini çeker dedi,çavdar ve tam buğdaylı ekmek tüket oda 2dilim bir öğünde dedi,çoğu zaman yemiyorum bile:(iştahım kapandı iyice 2kilo verdim zaten..şuan bebiş bugün 1440çıktı 29haftadayım,normal dedi kadın doğumcu suyunda fazla değil normaldesin dedi diyete devam endokrinciye göZük yine dedi