Testte 111-190-138 çıkmıştı. Diyete başladım aç 108 e düştü daha iki günde. 15 gündür diyet yap gel dediler Dün gittim açlık 85 tokluk 99 çıktı. Şeker aleti yazdı şimdi üç gün aç tok şekilde günde 6 kez ölçüp yazıp gel dedi. Yarın başlıyorum bakalım yapmaya. Umarım insüline gerek kalmaz. Diyet çok fark ettiriyor aynı şelikde bol su için ve yürüyüş yapın bunlar da çok etlili. Listeyi her zaman tam yapamadım ama yasak olanları da hiç tüketmedim.