Nursahozer geçenlerde iş yerimin orda ev yemeği yapan biryer vardı,mangolya diye bir tatlı vardı aşçının karısı diyetisyenmiş,şeker ve un yok dedi,dedim yapmayın nolur kanıma girmeyin:))neyse arkadaşlarımda al iki kaşık falan derken yedim bir dört tatlı kaşığı aman allahım nasıl güzelll:))hurmadan yapmışlar sütlü muhallebisini efsaneydi,yani çok kriz gelirse hurmadan azcık iki kaşıklık tatlı yapılabilir bende şekeri hiç yükseltmedi üstelik öğle yemeği yemiştim ona rağmen çook güzeldi öneririm