Kizlar iyi aksamlar. Benim ilk hamilelik cevremde kucuk bebegi olan da yok inanin ne nasil yapilir bilmiyorum. Kismetse ocak ayinda dogum yapacagim. Ilk hemsirelere verecegim posete bez, uzun kollu zibin, kalin bir tulum, penye kundak, bir corap, bere ve eldiven koysam yeterli mi tulumu havlu tulum kalin ama icine bebege tekrar bisey giydirmek gerekir mi.