Bebeği kat kat giydirmenin hiç anlamı yok canım. Ben ikisini de aldım. Ablam yeni Doğum yaptığı için biliyorum tulum göbek bağı yüzünden daha iyi oluyor.
Ama ilk gebeliğimde hemşire üst alt istemişti.
ikisini de aldım.
3 tane de penye battaniye götürücem.
Eve giderken ayrı bir battaniyesi var