irem30 Bende aslında 35 te başlamayı düşünüyorum ama dediğin gibi bel ağrısı çok fena bide daha alır mıyım bilmiyorum yeter mi yetmez mi diye düşünüyorum bu kadar Aldım 2 tane 10lu Hastane çıkışı, 1 tane 5li Hastane çıkışı, Zıbın 7 adet yenidoğan 8 adet 3 aylık, 3 tulum yenidoğan, 3tane ikili yenidoğan takım, 0-3 aylık 2 tulum, 1 tulum 1-3 aylık