Lilensa doktorumla bu konuyu konustum geçen gittigimde kordon dolaninca da normal dogum yapan oluyor dedi ama kordonun boyuna bagliymis rahat yada zor bi dogum olması kordon kısaysa bebeğin çıkması haliyle zor oluyormuş çünkü plasenta tutuyor ama genel olarak kordon varsa boynunda sezaryene aliyorlar sende riske atma hiç madem için de rahat olur öyle rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 😊