Arkadaşlar daha önceden yazmıştım bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı gelişimi 2hafta geriden geliyor diye kendi doktorum bişey demedi doğum şeklim hakkında başka doktora gittm oda normal doğum olur ama zorlanırsın dedi araştırdım kordon dolanıp normal doğuran görmedim bu şekilde normal yapan var mı ne gibi riskleri var 6 yıldan sonra hamile kaldım korkuyorum bişey olur mu diye tecrübe edinen varsa yazsın lütfen içim rahat değil 😕