Asel58 kordon dolanmasıda benim en çok korktuğum şeydi ve dün bi öğrendim bir tur boynunda kordon dolanık, çok moralim bozulmuştu ama burda öyle hikayeler dinledim ki rahatladım. Kendiliğinden çözülmüş bir kişinin mesela, hareketlerini takip ediyorum ben de... içerde sorun olmaz diyorlar doğum esnasında belki, onunda çaresi sezaryen olmak. Olsun sağlıkla dünyaya gelsn de tek ne olursa olsun. Öyle düşünüyorum