Mervemm Sinemozdem ben 15den beri hissediyorum kıpır kıpır resmen suan icimde. 16+4 olduk canim bu arada bak bagzi anneler hissediyor ama anlamıyor ilk gebelik olunca doktorum bana demisti hissediyorsun ama ilk diye pek anlamıyorsun dedi. Icinde baloncuklar patlıyor sanki böyle kasik bölgende pıt pit diye bisey değiyor cok uzun sürmüyor 30 sniye flan genellikle dinlenince oluyor bu durum hareket halinde asla olmuyor
Duamucizem Sinemozdem vallh bende 15+2oldum gebeliğe dair tek belirtim göğüslerim başka hiç bise hissetmiyorum burda okudukça psikolojim bozuldu 14zhafta da bilr hissettim yazmışlar sürekli elim karnında göğüslerde kendimi dinleyip duruyorum
Sinemozdem Duamucizem hehh bende öyleyim işte M yok anacım hissetmiyorum yani ve kötü hissediyorum kendimi😬
Kupik Ben 14 haftalarda hissetmeye başladım pitlamalari seyremeler bu hafta ilerledikçe daha da sıklaşmaya ve sertleşmeye başladı ama asıl bekledigim hareket etmesi bunada şükür kimininki erken kiminin geç oluyo üzülme kuzum benim takma kafanada 🤲💕🤰
Gulfem07 Sinemozdem benim 16 gibi başlamıştı acele etmeyin 33 haftaligiz biz maşallah etimi delecek gibi geriyor ittiriyor :)
Sinemozdem Gulfem07 yaa bi an önce hissetmeye başlasam daha rahat edicem bu şekilde olunca iyi mi herşey yolunda mı çok merak ediyorum
Ezgi05 18 haftalığım tık yok bende de şükür biraz karnım çıktı da varlığını birazcık daha fazla hissediyorum 😄
Busrakorkmaz1616 bendr 16haftalıgım henuz bısey hıssetmedım ama hıssedenler de var veya hıssettıgını zamnedenler. Zayıf olanlar erken hıssedermıs öyle dıyolar dogrumunsızce
berf_16 Bu haftalarda zaten bebeği hissedemezsiniz sadece solucan gibi hafif şeyler ara sıra nadiren hissedersiniz korkmanıza gerek yok 20 küsürlerden sonra daha iyi hissedip 30 lara geldikçe ve 30 dan sonra elini ayağını herşeyini hissedersiniz 🥰
Sinemozdem Ezgi05 benimde oğlan erkekler daha erken hareket eder derler ama bizimkiler uslu sakin bebek demekki😂
Kubraismail61 Sinemozdem o haftalarda bende çok yaşadım bu endişeyi 😊 kaç kere hastaneye gittim terslik mi var die. Bünye meselesi biraz karın bölgesi yağlıysa veya plasentası ön duvardaysa geç anlıyorsun hareketini doktor ultrasonla bakıyo yerinde durmuyo ama bende tık yok 😂 ama bide şimdi gör 37 haftalık beni yerimden zıplatacak tekmeler atıyo zilli 🤷♀️😂
Sinemozdem Kubraismail61 evet göbek bölgem biraz yağlıydı zaten bide şimdi daha net şişti demekki onunda etkisi var
Suunaa Sinemozdem canım bende 18+2 yim dun 3 kez pıt pıt diye birsey hissettim ama sanki gaz gibi bir his bebek mi bilmiyorum. Bugun yok mesela. Bende niye yok diye elim karnımda dolandım butun gun ama doktorum 20 den sonra dedi. Bi arkadasım 5 ay dolunca hissetmiş mesela. Bende sen gibi cok evhamlıyım daha once de bir posta denk geldik seninle daha 7. Haftalarda falan :) hersey yolunda merak etme. Zaman geçip gidiyor bile baksana. Hissederiz yakında merak etme
Sinemozdem Suunaa canım valla şöyle net hissetsem iyi olduğunu anlayabilsem çok rahatlıcam bakıyorum 15 te hissetmeye başlayanlar var moralim bozuluyo sürekli dr da gidemem yani,sürekli konuşuyorum oğlumla ama tepki yok henüz
Arslande Sinemozdem ben 18 küsürlerde hissettim oda çok hafifti 21 den sonra biraz daha net hissetmeye başladım
Papatya_anne Sinemozdem normal kuzum üzülme 19 20 da tam hissedersin benım oglum durmuyor şimdi yerinde masallah 😘 birsey olursa yaz bana sıkıntıya sokma kendıni