Bende böyle bir konu açacaktım görünce rahatladım biraz. 21+3’üz bizde, bende 3-4 gündür sanki daha az hissediyorum hareketlerini. Daha tekme hiç hissetmedim zaten. Sadece geçen hafta içimde kelebek kanat çarpıyormuş gibi hissediyordum arada, ama bu hafta çok cılız hareketleri, bende evham yaptım, korkuyorum çok :(