Gizemdiyarilaslan canım ben 6 kilo verdim ve geri alamadım hala. Doktor iyi diyor, çünkü ben epey kiloluydum. Birinden mi duydum yoksa okudum mu bilmiyorum ama bazı kadınlarda hamilelik metabolizmayı çalıştırıyomuş. Bizde de öyle mi acaba?
Ben 25.haftamdayım. Bakalım bence son aylarda alırım :)