Gizemdiyarilaslan Alsak bir dert almasak bir dert 😊 şu an bebiş küçük olduğu için almamak da normal diye biliyorum, doktor nasılsa gelişimini takip ediyor, gerektiği noktada size takviye veriyordur. Bebek büyüdükçe ister istemez bir kilo artışı olacaktır.