pembepapatya Kizlar detayli icin dr dan normal randevu mu alicaz yoksa detayli diye belirticek miyiz? Hayat hast.aradim. kiz biseyler geveledi sanirm yeniydi.
Mercimek-tanesi pembepapatya normal degil. Detayli diye belirtin baska doktor giriyor diye biliyorum cunku
Gizemmulus DilsenDede normal dogumu bilmiyorum sezeryan olcagim için direk onu sordum 4000 tl dediler
Naz1989 Elizz memnunmusunuz bnde hayat hastanesi düşünüyorum birde yeni yerine geçti mi yeni yerini doğumhaneyi falan gördünüz mü doktorunuz kim memnunmusunuz biraz fazla soru sordum kusuruma bakmayın lütfen bilgilendirirseniz çok mutlu olurum
aycanclsr pembepapatya ukızı erkege benzetmesi entresan olmus gercekten😊hayirlisi olsun cnm Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah😊
Blgoez Dr.Bülent Kayhan nilüferde özel muayenehanesi var ücreti 200 tl cok iyi bir doktor işini titizlikle yapıyor cok memnunum 🌸
pembepapatya Naz1989 o eski halinden eser yok simdi🎵🎼😀 vala odalari içi bekleme salonu vs gayet hos olms ama dogumhaneyi bilmiyorm😑
DuyguGkgz aysenturna Benim çok ultroson deneyimim olmadı başka hastanelerde o yüzden bi kıyaslama yapamıycam ama gayet güzel ve yeterli benim için 😊
DenizGn NilayK yok sadece medicalpark bilgim var medicanayı bilmiyorım medical normal:2,500 sexeryan 3,250
Minnakkus MErhaba kızlar Acıbadem aylin karahasana gidiyorum acıbadem sigortam olduğu için 160 küsür ödüyoruz doğum ücretini de %50 ödicekmişiz ben 14. Haftamdayım ama cinsiyeti henüz sölemedi 😌
DenizGn NilayK 18 haftayım ben çok memnunum doktorumdan fiyat hakkında bilgi aldın mı hastahaneler için