aysenturna Seldaderin ben normalde acibademe gidiyorum da orda cok guzel goruyordum o yuzden tereddut etmistim 😁 bora bey herkesin anlasabilecegi bir doktor degil diyorlar genelde merakla bekliyorum 😊😁
zlemAcar Dilaa Bursa Acıbadem Mümin Karahasan a gidiyorum. Muayene ücretini net bilmiyorum sanırım 300 e yakın olması lazım. Biz dogum sigortamız olduğu için 30 a yakın birşey ödüyoruz.
DenizGn NilayK 18 haftayım ben çok memnunum doktorumdan fiyat hakkında bilgi aldın mı hastahaneler için
NilayK DenizGn bende 25 haftalığım daha bu ay yeni başladım Ahmet beye bidaki gidişimde sorucam fiyatları bende medikal parkta istiyorum
Bhrmsv Elizz bende nazmiye hanıma gittim geçen hafta ama çok kararsız kaldım acaba gittiğin diğer iki doktordan biri olabilirmi diye meraktan yazmak istedim ☺
Aysenn Kızlar Hayat hastanesinde yakın zamanda doğum yapmış olan var mi, ya da herhangi bir yakını da olabilir? Nasıl acaba bilginiz var mı 🤗
Bhrmsv Elizz evet fazlasıyla yogun ama umarım iyiye yorabilirim bu durumu bakalım ikinci görüşmemizde anlayacağız🙂