Thesra yorumlarınızı okudukça cesaret alıyorum 😂♥ bende istege bağlı sezeryan olucam normalde dogumum 11hazirandi ama dun doktorumla konustuqumda mayisin son haftasida alabilirim seni dedi. Ama epidural yada spinal falan konusmadık zaten genel istemiyorum. Ben normalden baya korktugum ve istemedigim icin sezeryan olucam yorumlariniz bana cok iyi geliyor 😊😊 ben sadece hemen toparlanir miyim ondan korkuyorum acıkcası onun dışında kendimi sezeryana hazir hissediyom ilk dogumum ama sezeryan olmak istiyorum normali istemym.
Bide şunu sorucaktm spinal yada epidural bunu biz mi seciyoruz yoksa doktor mu.?