Cananemre
Valla canım ben 2 tane pijama takımı 1 tane gecelik götürdüm ama geceliği hiç kullanmadım açıkcası 2 tane pijama yeterli olur ameliyat sonrası koridorda geziceksin pijamanın üstüne sabahlık yada hırka al her ne kadar hastane sıcakda olsa üşüyebiliyosun hasta bezi al yanına pedi tavsiye etmiyorum ordan ped koyuyolar ama kan geçiyo hiç kullanışlı olmuyo ben depend kullanmıştım çok çok memnun kaldık yanlandanda yırtıldığı için kullanımı çok kolay hemde külot gibi çamaşır giymene gerek kalmıyo ben ertesi gün duş almıştım çok rahatlatıyo onun için havlu götürebilirsin terlik çok önemli onuda unutma eger saçlrın uzunsa toplamak için toka çok lazım oluyo 🤗