jrarya
Anladımm çok çok geçmiş olsun cankm sağlık herşeyden önemlii sonuçta☺ Aslında normal doğum daha sağlıklo tabi herhangi bir engel olmayınca şimdilerde epiduralli felan oluyo o yüzden çokta korkulcak durumlar yok tabi bazen benim gibi normal doğumu çok isteyenede nasip olmuyo mecburen sezeryan olmak zorunda kalıyoruz🙂 evet dışardan bakıldığında çok çabuk geçiyo gibi ama çekene hiçte geçmiyo malesef bebek olunca zaman inanılmaz çabuk geçiyo sende şaşırcaksın bu duruma gel gelelim uyumadığı ağladığı huysuzlandığı zamanlarsa geçmiyp gibi geliyo insana zaten en kötüsü de bu sürekli geçicek geçicek telkinlerde bulunuyor insan kendisine🙏🙏😍☺☺