Gulnur saati siz belirliyorsunuz doktorunuzla ben akşam 9’da ameliyata girdim ve kesinlikle doğumdan sonra Ağrı kesici yapıyorlar kalçadan yapmalarına izin verme, bana yaptılar kalçam çok kötü ameliyat olabilirim düşünün yani ilk morardı sonra çürüdü ölü deri oldu doktor ölü deriyi aldı yarısını perşembe alacak ve kos koca açık yara var kalçamda kesinlikle kalçadan iğne yapmalarına izin vermeyin serumla alın benim yaşadığımı kimse yaşamasın çok kötü sol tarafıma yatamıyorum oturamıyorum düzgün yürüyemiyorum aklınızda olsun