damlanne canım ben ilk hamileliğimde 3.ayda kan pıhtısı oluştu kocaman ve aşırı kanamam olmuştu acil doktora gittim çift çift progestan yutrum ve 15 gün boyunca kanamam durana kadar bacaklarımın altıma kat kat minderler koyarak annemin evinde yattım en son siyah zift gibi gelmeye başladı ve temizlendi pıhtı yok oldu 15 günde bebeğim kazandı şimdi 13yaşşında oğlum var Allahın dediği olur bebeğinim yiyecek ekmeği varsa hiç bişey olmaz bacaklarını dikerek yat 2 hafta kan duran kadar progestan kullan doltorun demiştir zaten Şuan ki hamileleiğim yeni ve doktorum tehlikem yokken bile kullandırıyor bana 4 ay kullancaz dedi önlem olarak hiç bir zararı yok