damlanne canım bende 12+5 im 89. Haftada gittiğimde 2,5 cm kanama alanı vardı. Sonra iki üç gün önce lekelenmeler biraz arttı progestanı vajinal aldım. Bol yattım doktora gitmedim olabilir demişti stres yapmadım. Bugün gittim çok azalmış bir hafta kullanıp progestanı bırakıyoruz bile dedi olabiliyor leke de inşallah sorun yaratmaz çöl geçmiş olsun