Kızlar biraz alakasız ama sorucam ,post açmayı beceremedim sanırım. 14+3 gunlukteyiz pztsi dr bebegin aşağıda olduğunu ve rahim ağzında kısalmanin sınırda olduğunu söyledi böyle durum yasadinizmi sonuç ne oldu kanama leke hiç olmadı şükür progestan ve iğne verdi hiç kalkma dedi ama için içimi yiyor😓