gurcem canım benim Benim oğlumda 10 gün kalmıştı küvezde çok ağladım sabahlara kadar dua ettim bebeğiniz mamayı kabul etmiyor anne sütü istiyor dediklerinde dünyalar benim oldu sakın üzülme sütün olsun ağrıların evde normal benimde evde çok olur yanına gidince kuş gibi olurdum yanına git izin verirlerse dokun konuş bebeğinle o kadar iyi geliyor ki biraz da olsa görmek Rabbim sana bağışlasın bebeğini bugünlerde geçicek hiç kötü düşünme