gurcem merak etmeyin iyi olcaklar benim ikizlerimde şuan kuvezde 33haftalik doğdular şuan 10 gündür orda ilk cihaza bağlı nefes alıyorlardi sonra çıkardılar süt vermeye başladılar ufak bı kabloyla dün de biberonu almışlar onunla sütlerini içiyorlar dua edin ve güçlü kalın bnde doğduklarında görmedim ve kucağıma bile almadım şuan sadece camdan görüyorum dua ederk sabırsızlıkla onları kucağıma almayı bekliyorum sizde güçlü annesiniz üzülmeyin ve dua edelim rabbim yardımcımız olsun 🤲🌹