Belindaa sımdı geldım hastaneden esım doktora yarın hadı ewde emmesse dedı dıye 3tekı beslenmeye kaldım canım kızımı verdıler kucagıma🙏🏻🙏🏻 Allahım ölecem heyecandan ve korkudan hadı tutamazsam dıye nıtekım tutamadım ınsan korkuyor zarar verıririm dıye.Neyse emdı emecek derken bastı cıglıgı oldu kıpkırmızı😂 ebe dıyor gazını cıkar annesı ben bılmıyorum nasıl çıkar dedım .(bılsende bence o an kesın unutursun)bu arada parcaladı goguslerımı emdımı emmedımı hıc anlamadım ama ısırdı🥰 sonra uyudu zaten hemsıreler kızımın adını uykucu koymus,sureklı uyuyormus🤩 Allahım kucagımdayken ınceledım ınceledım baktım baktm doyamadım.Heycandan koklamayı unuttum☺️ Allahım sanada kolay rahat bır dogum nasıp etsın canım.Evladını saglıkla kucagına al♥️ Tarıfı olmayan bır duygu.