TubaKorkmaz Neden hayıflanıyorsunki. Herkes sezaryan yapalım der çok şanslısınki normalden yana doktorun Ben her gece dua ediyorum normal olsun diye. Bence denemelisin
MRN-MHR TubaKorkmaz ilk doğumum normaldi inşaAllah bu da normal olur ben de çok dua ediyorum gerçekten normal doğum gibi yok ve de anne çocuk için de en sağlıklısı
[silindi] denizadaalpp Allah yardımcınız olsun.. biraz saçma ama ben şunu merak ediyorum ikisi de baş baş ya biri çıkınca diğeri o sarsıntıyla karın içinde alan da genişliyo tekrar ters dönmez mi içerde acaba 🙊 ben de normal doğum isterdim ama sanki sezaryen daha acısız gibi ikiz için 🙈
denizadaalpp [silindi] işte ben bundan korkuyorum sacma degil düşündugunuz olan var cunku boyle cnm karina baski yapiolarmis donmesin die donersede sezaryana aliyolarmis 😟😟😟😟😟😟😟
ikizannesii ben dogum yaptım kızlar bugün 2. dogan daha tam hazır olmadıgı icin dogmaya nefea alısverisi hizliymis küveze aldılar ama ilk dogan yanımda detayları biraz toparlanınca yazcam dogumum istesigim gibi oldu 4 5 saat sürmedi bile
[silindi] ikizannesii gözünüz aydın inşallah ikisi de sağlıklı sohhatli büyürler 😊 size de geçmiş olsun hikayenizi bekliyoruz
Zeyk denizadaalpp devlette zaten zorda kalmadıkça sezeryan doğum yapmıyorlar herşeyin normale uygunsa normal doğum yapılıyor.
ikizannesii denizadaalpp korkma saat aksam 6da geldim 10da bebekler dogmustu bile ve dogumdn snra gemen kalktım odama yürüyerek gittim
MRN-MHR denizadaalpp bence doktorunu öpüp başına koy doğum anı çatının dar veya ideal olduğu anlaşılır eğer çatı dar ise hemen sezaryene geçilir çocuğun baskısına bağlı ayrıca ikiz normal doğum vakaları tabiiki de var