Bn bugn gittm 35+3 şu anda baş geliş ikiside bana normal deneyebiliriz dio bnm tek yumurta tek yumurta ikizlerinde normal doğum riskli diolar hatta bi doktorum öle sölemşti ama bu gnki doğum acilde ki doktor deneyebiliriz dio bni eve gönderdi 3 gün sonra bi daha gel dedi bakalım nolcak bn bebeklerim için hangisi sağlıklıysa onu istiyorum sezeryandan çok korkuyorum ama sağlıklı olan oysa o olsun diyorım ben denemelerine izin vermicm çnkü ilk bebek çıkınca eğer ikinci bebk sıkıntıya girerse sezaryene alırlar iki doğumun acısını birden çekmek istemiyorum açıkçası