Bsra_95 Epilasyon ben bu konuyu doktoruma sormuştum girmiyomusunuz doğuma diye. Kim demiş onu dedi 😀 beni mi kandırıyo acaba 😀
busrasahinn denizadaalpp ama şöyle bir durum oluyo mutlaka doktor oluyo ama seninki o gün orda nobetciyse doktorlar sırayla nöbet tutuyolar dogumhanede
busrasahinn denizadaalpp o zman o geliyordur heralde ya doğum aninda dogumhanede doktor olması zorunlu diye biliyorum
NERDOGDU denizadaalpp hmm şimdi daha iyi anladım. Son dakikada demesi olmamış. Panik yapmanız normal. Ama içinizi ferah tutun. Doğumhanelerde mutlaka uzman doktor oluyor. Bir sorun çıkarsa müdahale edilir. İkiz olduğu için daha çok ilgilenirler seninle.
Kedili_Anne denizadaalpp en güzeli hangisiyse o olsun canım. Hiç korkma inşallah herşey güzel gidecek 🍀korkmak çok normal. Ben olsam kesin sezeryan isterdim. Ama normal de olursa güzel olur. Hakkında hayırlısı olsun inş
Epilasyon Bsra_95 benim dogumum normal di ve ebeler yaptırdı canım sonunda biraz kanamam olup dikiş atamayınca çağırdılar ozaman doktor geldi
Bsra_95 Epilasyon benimm ilk hamileliğimm kuzum bilmiyorum. Ben sadece doktoruma merak ettim sordum . Kim demiş girmediğimi dedi. Kandırmış olabilir mi bilmiyorum. Ama niye kandırsın 😀
TwinsmomDA denizadaalpp ben yurt dışında yaşıyorum doktorum dedi ki bebeğin birinin bası asagida olursa normal doğum olcak dedi. Sanırım bebeğin durumuna göre. Normal olması daha iyi değil mi zaten.
TwinsmomDA denizadaalpp hakkinizda hayirlisi olsun. Bence korkma herseyi akışına bırak zaten o an geldiğinde gereken önlemler illaki alınır. İnsallah sağlıcakla kucağına alırsın bebislerini
Reina denizadaalpp çok iyi bi hekimmiş bence. İki bebekle ameliyatlı halde uğraşmak çokta kolay olmayacktır. Doktorunuz size inanıyorsa sizde kendinize inanın. Anneler herşeyi başarabilir👍🏽👍🏽