aysun_35 cinsiyetini önce 12 haftalıkken sözen hanım söyledi ikili testte, o da sözen emin olmadığı cinsiyeti söylemez bence de kız demişti ve değişmedi. Ama tüm doktorlar için geçerli olan bir şey var, erkek denip sonradan değişen çok oluyor merak etme, genellikle başta kız denildiyse değişmiyor. Sen yine birkaç hafta daha bekle cinsiyetini kesinleştirmek için, önce sağlıklı olsun da 🥰