JEJjzkdkd67272 canım öncelikle geçmiş olsun inşallah sağlıkla bir bebek sahibi olursun 🙏🏻 Gidip gitmeme konusuna gelince buna en iyi sen karar verirsin. İstersen git dene ama tek doktorla kalma. Seni tedirgin ettiği en ufak bir sözde, mimikte başka bir doktora daha danış. Kimsenin üzülmesini istemiyorum, bebek çok hassas bir konu çünkü. Bizler her şeyi yapmaya hazırken bebeğimiz ya da bebek sahibi olmak için, bu doktorun umrunda bile olmaması moral bozuyor ciddi anlamda..