Leylatrkel ben geçen pazartesi gittim bana bebek küçük 1680 gr ve karın bölgesinde çok gerilik var birkaç hafta içinde sezaryenle acil alabilirim bunları söyledi, ağlaya ağlaya bir hal oldum. Cuma tekrar çağırdı gittim o güne kadar havuç suları içtim suyu artsın diye bana suyunda hala azalma devam ediyor kilosunu ölçmeyeyim çok değişiklik yoktur gelişim geriliği yazmak zorunda kalırım dedi. Peki ben ne yapmalıyım ne yiyip ne içeyim dedim, senin yiyip içtiklerin ona fayda etmez bebek beslenemiyor dedi. Sonra eşimin ve annemlerin içine sinmedi adı duyulmuş başka bir doktora gittik normal doğumu desteklediğini bildiğimiz. O doktor da suyunun çok iyi olduğunu, bebeğin karın bölgesinde 5 günlük kadar bir zayıflık olduğunu ama bir hafta full yatarak ve protein ağırlıklı beslenerek bunun aşılacağını ve kilosunun 2150 gr olduğunu söyledi. Yani her şey tam tersiydi. Dün 3. Bir doktora gittim, o doktor da kilosunun suyunun iyi olduğunu söyledi ve dinlenerek yediklerime dikkat ederek o geriliğin giderilebileceğini.. ben bu hafta tekrar gitmek istiyorum aslında mete beye ama eşim istemiyor açıkçası sana haftaya sezaryen yapıyorum derse korkutarak ikna edici konuşmaya çalışırsa ne yapıcaz falan dedi. O kadar üzgünüm ki bir haftadır hiç ummuyordum gelmişim 34. Haftaya yaşadıklarım bunlar. Olumsuz şeyler yazmayı hiç ama hiç istemezdim inan bana gittiğim 2. Doktor suyu az deseydi sevinecek haldeydim bu kötü bişey olmasına rağmen..