Bizim de kan uyuşmazlığımız var geçen hafta indirect coombs testi yapıldı şükür negatif çıktı bebekte bir etkileşim olmamış dedi doktor,28.haftada tekralanacak test pozitif çıkarsa sanırım iğne yapacaklar bir de doğum sonrası 72 saat içinde anneye ve bebeğe test yapılıyormuş bebeğe de iğne yapılabilirmiş 😔
Kanama olursa kaç hafta olursa olsun kesinlikle iğne yapılıyor ama aklınızda olsun